Čo je natívna reklama

Natívne články sú písané redaktormi, ktorí každodenne píšu pre danú cieľovú skupinu.
Odladené sú tak, aby dosahovali, čo najvyššie čítanosti a ľudia v nich prirodzene vnímali reklamu.
Natívne články majú zároveň aj lepšie umiestnenia na webe ako bežné PR články.

Natívna reklama je typ reklamy, ktorá je navrhnutá tak, aby splynula s okolitým obsahom a vyzerala skôr ako redakčný obsah než ako tradičná reklama.

Čísla

0

Priemerná čítanosť článku

0

Čítanosť najúspešnejšieho článku odladeného na SEO

0

dní priemerný čas prípravy článku vrátane feedbacku

0

je priemerný dosah nadpisu článku a fotky vrátane crosspromo

Dohodnite si nezáväznú konzultáciu

Zanechajte nám kontakt a pripravíme vám bezplatný návrh na mieru podľa vašich požiadaviek.

Case study TIPOS

  • Čítanosť článku: 12 040
  • Článok o miliónových výhrach v lotérii.
  • Čítať článok

Case study Philip Morris

  • Čítanosť článku: 14 042
  • Článok o tom, ako EU zakazuje mentolky.
  • Čítať článok

Natívny článok – prémiové pozície

  • Na titulke v sekcii Odporúčané.
  • V sekcii Aktuálne správy.
  • V sekcii Časová os.
  • V sekcii Neprehliadnite.
  • V newsletteri.
  • Vo widgete pod článkom.

Partnerstvo k existujúcemu článku (sekcii)

  • Do vybraného článku s dlhodobou návštevnosťou (napr. z google organic) vložíme propagačný prvok.
  • Banner/ obrázok
  • Kratší úryvok textu, do 200 znakov, nie viac ako 20% celkového textu.
  • Obsah musí byť redakčne schválený.
  • Partnerstvo je na časové obdobie alebo na počet klikov.
  • Klient Markeeta – čítanosť článku: 29 042

Cross promo – Reklamný box

  • Marketingová podpora článkov na vybranom webe.
  • V jednom boxe umiestnené články klienta na prémiovej pozícii hlavnej stránky príslušného webu.

Natívny seriál – intenzívna komunikácia – Tipy a rady pre začínajúcich podnikateľov

  • Klient SLSP.
  • Témy článkov:
  • benefity pre začínajúcich podnikateľov,
  • úrokové prázdniny – výhody,
  • užitočne rady pre podnikateľov,
  • zaujímavé príbehy víťazov zo súťaže Slovenská sporiteľňa. 
  • Ďalší klienti: Microsoft, Markeeta.
  • Čítať článok

Sponzorovaný článok na Facebooku

  • Sponzorované články sú istou formou reklamy.
  • Sponzorovaný odkaz sa umiestňuje do obrázku článku, kde zaberá maximálne 15% plochy.
  • Sponzorovaný článok obsahuje popis, slogan, ktorý je výpovednou hodnotou pre kampaň.
  • Súčasťou odkazu môže byť logo, prípadne malý obrázok.
  • Distribúcia sponzorovaného odkazu :
  • v príslušnom  článku po rozkliknutí,
  • v náhľade článku na webe, titulke, v kategóriách,
  • v náhľade článku na vybranej klientom Facebook stránke.

Natívny obsah na zHumor a ZaujímavýSvet

  • Lidl – Dosah 131 000 ľudí
  • Dedoles – Dosah 200 000+
  • GEEKZ – Dosah 200 000+
Natívny obsah na zHumor a ZaujímavýSvet

Natívna Fotoreportáž Dámska Jazda

  • Spracujeme pre vás fotoreportáž, alebo videoreportáž z vášho eventu každého druhu.
  • Spropagujeme vašu značku, obchodný priestor, kozmetický salón, show-room.
  • Pripravíme rozhovor s majiteľom prevádzky.
  • Čítať článok

Natívna Videoreportáž

Rozhovor – články Budovanie brandU

  • V podaní natívneho článku pripravíme rozhovor, ktorý publikujeme na vybrané médium SITA a na Facebook page príslušného webu.
  • Čítať článok

Natívny text do newslettera

  • Do newslettera zaraďujeme aktuálne, vybrané články, ale aj komerčné a natívne články.
  • Možnosť umiestniť banner do newslettera.
  • Newsletter Podnikám je distribuovaný každý pondelok ráno zaregistrovaným odberateľom na 7 500 e-mailových adries.
  • Newsletter Webnoviny je distribuovaný každý piatok ráno zaregistrovaným odberateľom na 5 400 e-mailových adries.
  • Newsletter Dámska jazda je distribuovaný každú stredu ráno zaregistrovaným odberateľom na 4 500  e-mailových adries.
  • Čítať vzorový PR článok

“SEO” natívny článok s cieľom pokryť výsledky hľadania v Google na danú tému

  • Článok vytvorený v roku 2017.
  • Naďalej má dobré umiestnenia v Google a kontinuálne získava organickú návštevnosť.
  • Za 7 rokov vygeneroval 169 800+ čítaní priamej cieľovej skupiny zaujímajúcej sa o kolagén.
  • Čítať článok

Recenzný natívny “SEO” článok s dôrazom na umiestnenie v Google

  • Recenzia na vybraný produkt.
  • Vlastné foto, video, text.
  • 38 300+ celková čítanosť.
  • Pokrýva dopyty v Google s danou témou.
  • Čítať recenziu v článku

Tatrabanka Tatra academy na NAJKY.sk

Kinekus na DRaN.sk

Natívny článok na Zdravoteka.sk

  • Náš odborník pre vás pripraví článok podľa vašich predstáv, prispôsobený nášmu publiku.
  • Článok pripraví skúsený redaktor, zdravotník, doktor medicíny alebo doktor farmácie.
  • Čítanosť daného článku je podľa témy, radovo v tisícoch (príkladový článok 3 580+ čítanosť).
  • Navyše článok posielame do newslettera, zdieľame na Facebooku a Instagrame s plateným boostom.
  • Článok vieme doplniť aj o kľúčové slová na základe analýzy kľúčových slov, aby článok získaval návštevnosti dlhodobo.
  • Čítať článok

Partnerstvo k článku (PPC model) na Zdravoteka.sk

  • Do hotového článku s dlhodobou pravidelnou návštevnosťou sa vloží obsah klienta.
  • Týmto sa článok transformuje na natívny článok s reklamou.
  • Klient platí za počet klikov na článok.
  • Príklad: Predplatím si 50 000 prečítaní článkov o chrípke, kde bude zmienka o mojom produkte.
Partnerstvo k článku (PPC model) na Zdravoteka.sk
Súťaže - web so zberom mailov alebo INSTA

Súťaže – web so zberom mailov alebo INSTA

  • Špeciálne virálne súťaže na mieru.

Objednať bezplatnú konzultáciu alebo natívny článok

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

Scroll to Top