Natívne články sú písané redaktormi, ktorí každodenne píšu pre danú cieľovú skupinu. Odľadené sú tak, aby dosahovali, čo najvyššie čítanosti a ľudia v nich prirodzene vnímali reklamu.
Natívne články majú zároveň aj lepšie umiestnenia na webe ako bežné PR články. Ich čítanosť sa počíta na tisíce.
Tatrabanka Tatraacademy na NAJKY.sk:
Článok mal viac ako 5000 čítanosť, viac ako 400 like/share
Zobraziť celý článok: http://najky.webnoviny.sk/isiel-cas-expl0m-pamatas-este-zaciatky/
Kinekus na DRaN.sk:
Článok mal viac ako 3000 čítanosť a 300 like/share.
Zobrazenie článku: https://dran.webnoviny.sk/68176-2/
Parfém COTY:
Článok mal viac ako 5000 čítanosť a 120 like/share.
Zobrazenie článku: http://najky.webnoviny.sk/127615-2/
Vodka Absolut:
Článok mal viac ako 4000 čítanosť a viac 490 like/share.
http://najky.webnoviny.sk/chces-usporiadat-ultimativnu-party-toto-ti-nesmie-chybat/