Možnosti kampaní a case studies iSITA

 

Natívna reklama nielen v článku

Natívne články sú písané redaktormi, ktorí každodenne píšu pre danú cieľovú skupinu. Odľadené sú tak, aby dosahovali, čo najvyššie čítanosti a ľudia v nich prirodzene vnímali reklamu.

Natívne články majú zároveň aj lepšie umiestnenia na webe ako bežné PR články. Ich čítanosť sa počíta na tisíce.

Zobraziť kompletnú prezentáciu k natívnym článkom TU

Náhľad článku:

Screen Shot 2015-10-25 at 16.46.53

 

Zobraziť kompletnú prezentáciu k natívnym článkom TU

Súčasťou natívnych článkov je aj postovanie na facebook stránke:

Screen Shot 2015-11-11 at 18.03.21

 

Viralita: Natívne články sa často stávajú virálnymi, maju množstvo lajkov a zdielaní:

Screen Shot 2016-05-10 at 11.33.15

 

Zobraziť kompletnú prezentáciu k natívnym článkom TU

 

PPC (pay-per-click) / PPV kampane, kampane, kde sa platí za kliky

Klient si určí budget napríklad 2000 Eur. My pripravíme banery a PR článok pre klienta. PR článok je umiestnený na našom médiu a banery môžu smerovať na PR článok alebo klientovu webstránku. Následne klient platí len za kliky na článok a na banery.

 

 

Videoreportáže, Fotoreportáže, Reportáže

Pripravíme pre vás PR článok alebo natívnu reklamu podľa vkusu vašej cieľovej skupiny. Spropagujeme vašu značku oblečenia, butik, kozmetický salón, pripravíme rozhovor s Vami a pritiahneme čítanosti.

Premena – Dada Rostandt – čítanosť 15 300+

Screen Shot 2015-10-21 at 21.50.07

Fotogalérie

Screen Shot 2015-10-21 at 21.46.42

 

Videoreportáž – premena, Cubicon nákupné centrum

Rozhovor – Tommy Rocher vnuk zakladatela Yves Rocher
Screen Shot 2015-10-21 at 21.54.07

Bratislavský NC Central znel úprimným detským smiechom

Screen Shot 2016-09-21 at 16.34.18

 

Komplexná kampaň – Lion cereálie

Cieľ kampane: Osloviť mladých ľudí a študentov, zvýšiť povedomie o brande LION cereálie, získať kliky na webstránku a komunikovať aj TV videoreklamu.

Poskytnuté služby:

Komplexný návrh kampane:

Návrh komplexnej komunikácie spočíval v analýze klientových požiadaviek a tvorbe kampane na mieru. Navrhlo sa implementovanie brandingových prvkov, prvkov zameraných na získavanie klikov na webstránku produktu a prvkov na zvýšenie interaktivity ľudí.

Copywriting:

Tvorba textov pre webstránku, súťaž, slogany, call-to-action prvky. Texty sa tiež používali pri reklamách na facebooku.

Grafické práce:

Grafika banerov, webstránky, onlinehry, prvkov na webstránke média.

Výroba webstránky – landing page:

Webstránka zohľadňovala najnovšie prvky webstránok, dôraz sa kládol na komunikovanie TV reklamy ako dominantného prvku.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.27.04

URL. http://ilustracia-lion.najky.sk/

Webstránka mala byť aj online prezentáciou informácií o cereáliách, ktoré obsahoval papierový leták, ktorý sa rozdával po školách.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.26.53

Prezentácia: Návrh propagácie pre LION (2)

Tvorba online hry:

Cieľom hry bolo preskakovať s postavičkou LION cez barikády.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.19.05

Vytvorenie, správa a vyhodnotenie súťaže:

Zabezpečenie súťaže na klúč, oslovenie potencionálnych súťažiacich cez email databázu a facebook. Ľudia sa mohli zapojiť pomocou svojho emailu, čím klient získava hodnotnú databázu ľudí na neskoršie oslovenie.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.26.41

Zapracovanie extra reklamných prvkov na web NAJKY.sk – Programátorské práce

Do webstránky sa zapracovali reklamné prvky neštandardného charakteru. Naprík sekcia COOL sa obrandovala LION COOL.

Dvojmesačná mediálna kampaň

Cez médiá zamerané na mladých ľudí sa oslovilo viac ako 500 000 ľudí (RU) za dva mesiace.

Tvorba IT systémov, webstránok, web prezentácií

Vieme vytvoriť IT riešenie podľa potrieb klienta.

Referencie:

Podnikam.sk

Magazín pre podnikateľov, súčasťou systému je platená sekcia, klub, databáza, veľká užívateľská sekcia s viac ako 10 000 ľudí, newslatter a fakturačný systém. Webstránka zohľadňuje najnovšie štandardy pri webstránkach. Responzívny dizajn prispôsobujúci sa všetkým zariadeniam je samozrejmosť.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.36.56

LION cereálie, prezentačná webstránka

Screen Shot 2015-10-25 at 16.27.04

Archív magazínov pre Petit Press – magazinzdravia.sme.sk domavzahrade.sme.sk 

Špeciálnymi funkciami bolo zapracovanie užívateľsky priateľského prostredia na pridávanie archívnych čísiel magazínov a prostredia na jednoduchú editáciu informácií pre redaktorov.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.42.29

Konverzná kampaň (ČSOB)

Kampaň cielená na podnikateľov. Cieľom kampane bolo, aby sa 150 podnikateľov prihlásilo do školení od ČSOB. Na podnikam.sk sme pripravili stratégiu, aby sa tento cieľ naplnil. Použili sa na to PR články, banery, facebook a aj newslatter.

 

Videoreklama v článku

Vieme vašu videoreklamu umiestniť do článku medzi text. Ľudom sa spustí po zoscrolovaní na reklamu. Započítajú sa len spustené reklamy. Po kliknutí na reklamu vás presmeruje na váš web. Po prejdení myšou na reklamu sa spustí zvuk.

Videoreklama sa zobrazuje len na počítačoch. Na mobiloch nie.

Príklad článku:

Lekári po prvý raz dopravili liek skrz krvno-mozgovú bariéru

Nová metóda môže pomôcť neinvazívne liečiť mozgové nádory aj iné ochorenia mozgu.

mozog (1) 2

BRATISLAVA 11. novembra (WebNoviny.sk) – Tímu kanadských lekárov sa po prvý raz v histórii podarilo dopraviť liek skrz ochrannú vrstvu mozgu, takzvanú krvno-mozgovú bariéru. Použili na to drobné bublinky naplnené plynom, ktoré následne s pomocou ultrazvuku pretlačili bariérou spoločne s chemoterapeutickými liekmi. Nová neinvazívna metóda môže pomôcť pacientom s mozgovými tumormi, epilepsiou či trpiacim Parkinsonovým syndrómom alebo Alzheimerovou chorobou.

Krvno-mozgová bariéra je ochranná vrstva medzi krvným obehom a centrálnym nervovým systémom, ktorá chráni mozog pred patogénmi a toxínmi. Napriek pozitívnemu prínosu predstavuje pre lekárov prekážku pri liečbe ochorení mozgu, pretože lieky podané do krvného obehu nedokážu touto bariérou prejsť. Lekári zo Sunnybrook Health Sciences Centre v Toronte ale úspešne prekonali túto bariéru, pričom novú metódu otestovali na 56-ročnej Bonny Hall. Žene diagnostikovali nádor na mozgu pred ôsmimi rokmi. Doteraz jej pomáhala bežná liečba, no na jar lekári zistili, že tumor začal rásť. Vyžadoval si preto cielenejšiu liečbu. Hall preto súhlasila s pokusnou metódou.

Pokračovanie článku pod videom

Žene zaviedli infúziu obsahujúcu chemoterapeutické lieky spoločne s malou dávkou bublín, ktoré s pomocou ultrazvuku vytvorili v krvno-mozgovej bariére priechody. Nimi sa chemoterapeutické lieky dostali k tumoru, čo potvrdil aj sken mozgu. Na druhý deň lekári chirurgicky odstránili časť tumoru, aby zistili, aké množstvo liekov prešlo bariérou. „Výsledky sú v tejto chvíli predbežné, pretože nemáme hodnoty chemoterapie, no podľa magnetickej rezonancie s kontrastnou látkou gadolínium, sme zjavne dokázali otvoriť krvno-mozgovú bariéru neinvazívne, dočasne a, zdá sa, celkom bezpečne,“ povedal vedúci výskumu Todd Mainprize.

Lekár so svojím tímom plánuje testovať novú metódu aj na ďalších pacientoch. Všetci účastníci však po pokuse podstúpia chirurgické odstránenie tumoru. „Pri každej liečbe sa obávame možných nevýhod. Preto robíme tento pokus. Teraz sledujeme úroveň bezpečnosti,“ upozornil Mainprize.

 

Vyskakovacia videoreklama

Po príchode na webstránku sa zobrazí videoreklama, ktorá prekryje časť webstránky vo forme ilayer. Po zatvorení okna sa okno môže zmenšiť a prilepiť na obrazovku napríklad v pravom dolnom rohu.

Pozrite si prehľad kompletných banerových pozícii TU : iSITA.sk/ukazky-reklamy

Obľúbené banerové pozície

Pozrite si prehľad kompletných banerových pozícii TU : iSITA.sk/ukazky-reklamy