Možnosti kampaní a case studies iSITA
Natívna reklama nielen v článku
Natívne články sú písané redaktormi, ktorí každodenne píšu pre danú cieľovú skupinu. Odľadené sú tak, aby dosahovali, čo najvyššie čítanosti a ľudia v nich prirodzene vnímali reklamu.
Natívne články majú zároveň aj lepšie umiestnenia na webe ako bežné PR články. Ich čítanosť sa počíta na tisíce.
Zobraziť kompletnú prezentáciu k natívnym článkom TU
Náhľad článku:
Zobraziť kompletnú prezentáciu k natívnym článkom TU
Súčasťou natívnych článkov je aj postovanie na facebook stránke:
Viralita: Natívne články sa často stávajú virálnymi, maju množstvo lajkov a zdielaní:
Zobraziť kompletnú prezentáciu k natívnym článkom TU
PPC (pay-per-click) / PPV kampane, kampane, kde sa platí za kliky
Klient si určí budget napríklad 2000 Eur. My pripravíme banery a PR článok pre klienta. PR článok je umiestnený na našom médiu a banery môžu smerovať na PR článok alebo klientovu webstránku. Následne klient platí len za kliky na článok a na banery.
Videoreportáže, Fotoreportáže, Reportáže
Pripravíme pre vás PR článok alebo natívnu reklamu podľa vkusu vašej cieľovej skupiny. Spropagujeme vašu značku oblečenia, butik, kozmetický salón, pripravíme rozhovor s Vami a pritiahneme čítanosti.
Premena – Dada Rostandt – čítanosť 15 300+
Fotogalérie
Videoreportáž – premena, Cubicon nákupné centrum
Rozhovor – Tommy Rocher vnuk zakladatela Yves Rocher

Bratislavský NC Central znel úprimným detským smiechom
Komplexná kampaň – Lion cereálie
Cieľ kampane: Osloviť mladých ľudí a študentov, zvýšiť povedomie o brande LION cereálie, získať kliky na webstránku a komunikovať aj TV videoreklamu.
Poskytnuté služby:
Komplexný návrh kampane:
Návrh komplexnej komunikácie spočíval v analýze klientových požiadaviek a tvorbe kampane na mieru. Navrhlo sa implementovanie brandingových prvkov, prvkov zameraných na získavanie klikov na webstránku produktu a prvkov na zvýšenie interaktivity ľudí.
Copywriting:
Tvorba textov pre webstránku, súťaž, slogany, call-to-action prvky. Texty sa tiež používali pri reklamách na facebooku.
Grafické práce:
Grafika banerov, webstránky, onlinehry, prvkov na webstránke média.
Výroba webstránky – landing page:
Webstránka zohľadňovala najnovšie prvky webstránok, dôraz sa kládol na komunikovanie TV reklamy ako dominantného prvku.
URL. http://ilustracia-lion.najky.sk/
Webstránka mala byť aj online prezentáciou informácií o cereáliách, ktoré obsahoval papierový leták, ktorý sa rozdával po školách.
Prezentácia: Návrh propagácie pre LION (2)
Tvorba online hry:
Cieľom hry bolo preskakovať s postavičkou LION cez barikády.
Vytvorenie, správa a vyhodnotenie súťaže:
Zabezpečenie súťaže na klúč, oslovenie potencionálnych súťažiacich cez email databázu a facebook. Ľudia sa mohli zapojiť pomocou svojho emailu, čím klient získava hodnotnú databázu ľudí na neskoršie oslovenie.
Zapracovanie extra reklamných prvkov na web NAJKY.sk – Programátorské práce
Do webstránky sa zapracovali reklamné prvky neštandardného charakteru. Naprík sekcia COOL sa obrandovala LION COOL.
Dvojmesačná mediálna kampaň
Cez médiá zamerané na mladých ľudí sa oslovilo viac ako 500 000 ľudí (RU) za dva mesiace.
Tvorba IT systémov, webstránok, web prezentácií
Vieme vytvoriť IT riešenie podľa potrieb klienta.
Referencie:
Podnikam.sk
Magazín pre podnikateľov, súčasťou systému je platená sekcia, klub, databáza, veľká užívateľská sekcia s viac ako 10 000 ľudí, newslatter a fakturačný systém. Webstránka zohľadňuje najnovšie štandardy pri webstránkach. Responzívny dizajn prispôsobujúci sa všetkým zariadeniam je samozrejmosť.
LION cereálie, prezentačná webstránka
Archív magazínov pre Petit Press – magazinzdravia.sme.sk domavzahrade.sme.sk
Špeciálnymi funkciami bolo zapracovanie užívateľsky priateľského prostredia na pridávanie archívnych čísiel magazínov a prostredia na jednoduchú editáciu informácií pre redaktorov.
Konverzná kampaň (ČSOB)
Kampaň cielená na podnikateľov. Cieľom kampane bolo, aby sa 150 podnikateľov prihlásilo do školení od ČSOB. Na podnikam.sk sme pripravili stratégiu, aby sa tento cieľ naplnil. Použili sa na to PR články, banery, facebook a aj newslatter.
Videoreklama v článku
Vieme vašu videoreklamu umiestniť do článku medzi text. Ľudom sa spustí po zoscrolovaní na reklamu. Započítajú sa len spustené reklamy. Po kliknutí na reklamu vás presmeruje na váš web. Po prejdení myšou na reklamu sa spustí zvuk.
Videoreklama sa zobrazuje len na počítačoch. Na mobiloch nie.
Príklad článku:
Lekári po prvý raz dopravili liek skrz krvno-mozgovú bariéru
Nová metóda môže pomôcť neinvazívne liečiť mozgové nádory aj iné ochorenia mozgu.
BRATISLAVA 11. novembra (WebNoviny.sk) – Tímu kanadských lekárov sa po prvý raz v histórii podarilo dopraviť liek skrz ochrannú vrstvu mozgu, takzvanú krvno-mozgovú bariéru. Použili na to drobné bublinky naplnené plynom, ktoré následne s pomocou ultrazvuku pretlačili bariérou spoločne s chemoterapeutickými liekmi. Nová neinvazívna metóda môže pomôcť pacientom s mozgovými tumormi, epilepsiou či trpiacim Parkinsonovým syndrómom alebo Alzheimerovou chorobou.
Krvno-mozgová bariéra je ochranná vrstva medzi krvným obehom a centrálnym nervovým systémom, ktorá chráni mozog pred patogénmi a toxínmi. Napriek pozitívnemu prínosu predstavuje pre lekárov prekážku pri liečbe ochorení mozgu, pretože lieky podané do krvného obehu nedokážu touto bariérou prejsť. Lekári zo Sunnybrook Health Sciences Centre v Toronte ale úspešne prekonali túto bariéru, pričom novú metódu otestovali na 56-ročnej Bonny Hall. Žene diagnostikovali nádor na mozgu pred ôsmimi rokmi. Doteraz jej pomáhala bežná liečba, no na jar lekári zistili, že tumor začal rásť. Vyžadoval si preto cielenejšiu liečbu. Hall preto súhlasila s pokusnou metódou.
Pokračovanie článku pod videom
Žene zaviedli infúziu obsahujúcu chemoterapeutické lieky spoločne s malou dávkou bublín, ktoré s pomocou ultrazvuku vytvorili v krvno-mozgovej bariére priechody. Nimi sa chemoterapeutické lieky dostali k tumoru, čo potvrdil aj sken mozgu. Na druhý deň lekári chirurgicky odstránili časť tumoru, aby zistili, aké množstvo liekov prešlo bariérou. „Výsledky sú v tejto chvíli predbežné, pretože nemáme hodnoty chemoterapie, no podľa magnetickej rezonancie s kontrastnou látkou gadolínium, sme zjavne dokázali otvoriť krvno-mozgovú bariéru neinvazívne, dočasne a, zdá sa, celkom bezpečne,“ povedal vedúci výskumu Todd Mainprize.
Lekár so svojím tímom plánuje testovať novú metódu aj na ďalších pacientoch. Všetci účastníci však po pokuse podstúpia chirurgické odstránenie tumoru. „Pri každej liečbe sa obávame možných nevýhod. Preto robíme tento pokus. Teraz sledujeme úroveň bezpečnosti,“ upozornil Mainprize.
Vyskakovacia videoreklama
Po príchode na webstránku sa zobrazí videoreklama, ktorá prekryje časť webstránky vo forme ilayer. Po zatvorení okna sa okno môže zmenšiť a prilepiť na obrazovku napríklad v pravom dolnom rohu.
Pozrite si prehľad kompletných banerových pozícii TU : iSITA.sk/ukazky-reklamy
Obľúbené banerové pozície
Pozrite si prehľad kompletných banerových pozícii TU : iSITA.sk/ukazky-reklamy