Natívne články sú písané redaktormi, ktorí každodenne píšu pre danú cieľovú skupinu. Odľadené sú tak, aby dosahovali, čo najvyššie čítanosti a ľudia v nich prirodzene vnímali reklamu.

Natívne články majú zároveň aj lepšie umiestnenia na webe ako bežné PR články. Ich čítanosť sa počíta na tisíce.

Tatrabanka Tatraacademy na NAJKY.sk:

Článok mal viac ako 5000 čítanosť, viac ako 400 like/share

Screen Shot 2016-05-09 at 18.32.34

Zobraziť celý článok: http://najky.webnoviny.sk/isiel-cas-expl0m-pamatas-este-zaciatky/

Kinekus na DRaN.sk:

Článok mal viac ako 3000 čítanosť a 300 like/share.

Screen Shot 2016-05-10 at 11.29.00

Zobrazenie článku: http://dran.webnoviny.sk/68176-2/

 

Parfém COTY:

Článok mal viac ako 5000 čítanosť a 120 like/share.

Screen Shot 2016-05-10 at 11.52.56

Zobrazenie článku: http://najky.webnoviny.sk/127615-2/

Vodka Absolut:

Článok mal viac ako 4000 čítanosť a viac 490 like/share.

Screen Shot 2015-10-25 at 16.46.53

http://najky.webnoviny.sk/chces-usporiadat-ultimativnu-party-toto-ti-nesmie-chybat/

 

 

Súčasťou natívnych článkov je aj postovanie na facebook stránke:

Screen Shot 2016-05-09 at 18.30.58

Príplatkové služby:

Promobox pre zvýraznenie BRANDu a natívnych článkov:

Screen Shot 2016-05-06 at 08.39.14

Natívne články sú nielen čítané, ale často je na ne veľká odozva ľudí, nielen like, share, ale aj interaktívne komentáre:

Článok pre Tatra Banku o youtuberoch, ako balí babu na traktor:

Screen Shot 2016-05-09 at 18.33.53 Screen Shot 2016-05-09 at 18.34.03

Mal takúto reakciu 🙂

Screen Shot 2016-05-09 at 18.34.09